Moje zdjęcie
Fotografia to moja pasja, chętnie uwiecznię Waszą radość, śmiech, a nawet łzy. Kontakt: tel.530-500-410, gg:4218780, e mail: ati@iportfolio.pl Zapraszam do obejrzenia świata widzianego moimi oczami... Pozdrawiam Agnieszka Kociniewska

poniedziałek, 29 listopada 2010

Plener Justyny i Łukasza

poniedziałek, 29 listopada 2010
Co to był za pośpiech !!!!! Ledwo pożegnałam się z młodymi po weselu, wróciłam z Inowrocławia położyłam się, a tu juz w niedzielę o 9 rano dobijają sie do mnie młodzi na plener, achh ma się ten magnetyzm :P
A tak naprawdę to Justyna musiał oddać sukienkę w poniedziałek do wypożyczalni stąd ten pośpiech. Tak wiec po sporej dawce Burn'a oraz pomocy niezastąpionej makijażystki Małgosi ruszyliśmy w plener. Oto rezultaty:






















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Etykiety

Ati (47) Sesja (28) Kobiety (22) Studio (21) Bydgoszcz (19) Ślub (18) Fotografi ślubna (15) Plener (9) portret (9) Modelki (8) Dzieci (7) Kościół (7) Wesele (7) Przygotowania (6) Toruń (4) zwierzęta (4) Mężczyzna (3) dziecko (3) psy (2) Akt (1) Koncerty (1) Koty (1) Narzeczeni (1) ciąża (1) sesja brzuszkowa (1) wystawa (1) z (1) Ślub Cywilny (1)